Nyt se vihdoin on virallista!
Akk:n hallitus on 11.5. pitämässään kokouksessa vahvistanut, että Nilsiän UA saa 60-v juhlaralliksi F-cupin ensimmäisen osakilpailun vuonna 2027.
Päivämäärä on siis pe-la, 5. – 6. helmikuuta 2027.
Nyt voi järjestelyt edetä toden teolla, sillä etenkin reittiasiat ja tapahtuman markkinointi vievät paljon aikaa. Edessä seuralla on työntäyteinen, mutta mielenkiintoinen 8 kuukauden jakso upean tapahtuman luomisessa!


